<<唔收錢>>
大力經過街市, 聽到賣蕉的小販喊:「三蚊磅, 三蚊磅,唔甜既唔收錢!」
大力一聽, 馬上衝到蕉販身旁說:「俾兩磅唔甜既, 唔該!」

《睇電視》
小如在看電視,大力經過問:「睇緊乜呀?」
小如:「睇電視囉!」
「乜野電視呀?」
「彩色電視。」
「我係問你睇緊乜野片呀!」
「西片呀!」
「我係問你叫乜名呀!」
「我個名咪叫小如囉!食錯藥呀?咁都問!」

《新鮮》
大力到街市買菜, 到了魚檔前, 觀察了許久後問:「阿老細,D魚新唔新鮮o架?」
老細:「梗係新鮮啦! 你睇, 個嘴仲曉郁,仲不時跳o下跳o下tim!」
大力:「我老婆個嘴都曉郁, 都仲不時跳o下跳o下,但係經已唔新鮮喇! 點信你先!? 計平D啦!」

《猛鬼》
大力屋企有女鬼,晚晚出現,令大力晚晚失眠,而最恐怖的是,那隻女鬼只得上半身, 恐怖非常。
大力向小如哭訴,小如說:「包0係我身上啦!我識得個道士,好勁架!仲收得好平添 !我叫佢幫你搞掂!」
大力連聲向小如道謝。
一星期後,小如打電話畀大力。
小如:「大力,點樣呀?個道士係咪好勁呢?」
大力:「個道士真係好勁呀!佢施完法之後,隻女鬼有番下半身,無咁恐怖啦!」

《唔想》
小如一日突發奇想, 想給丈夫大力一個驚喜.
小如打扮成鬼婆那樣到他辦公室找他, 一見到大力便問:「喂~靚仔, 想唔想...」
大力立即打停了她的說話, 喝道:「Oh! Stop! 我乜都唔想!一見到妳我就諗起我老婆...」

《唔用》
大力同小如二人到美國旅行,見天色已黑,又見前面有間五星大酒店,於是就決定去休息一下。
羿日,大力同小如到櫃台去結帳,結果服務人員遞左張350元美金的帳單。
大力驚訝地說:「雖然呢間係五星級酒店,但我又唔係住總統套房,駛乜咁貴呀?不如等我同你經理傾傾先!」
未幾,經理出唻,並說:「我地呢度有符合奧運標準的游泳池,好大的會議室還有和賭城。仲有一樣精彩的表演可以看。」
大力:「但係我冇用過喎!」
經理:「呢D設備都o係度,係你自己唔用o者!」
大力拗唔過個經理,惟有開張支票畀佢……
經理:「先生,你呢張支票只開了100元,還有$250呢?」
大力:「哦!$250 是你同我老婆上床的費用。」
經理:「但係我冇做過喎!」
大力:「車!佢成個人o係度,係你自己唔用之嘛!」

《唔出》
一日, 小如到動物園參觀, 走到猴子籠前, 卻見不到猴子.於是小如問管理員, 管理員曰:「而家係交配既季節,佢地入晒個洞?面, 唔會出唻!」
小如曰:「如果我丟D蕉入去呢? 引唔引到佢地出唻?」
管理員曰:「俾著係妳交緊配, 有人丟碗飯俾妳,妳又出唔出唻呢?」
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 babe 的頭像
    babe

    藍空下的海洋

    babe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()